Dit weekend gingen Golf Club Lanaken en Golf Club Maastricht gezamenlijk op zoek naar de strokeplay-kampioen.

In categorie 1 (brutto-resultaat over 36 holes) ging Katrien Kerkhofs met de titel lopen dankzij ronden van 88 en 93, Birgit Steegmans (97 en 93) werd tweede en Sabine Collin (99 en 95)vervolledigde het damespodium.

Sabine Collin – Birgit Steegmans – Katrien kerkhofs

Bij de heren ging de titel naar Salvatore Abbate met ronden van 82 en 81. Daarmee liet hij Mike Gesthuizen (92 en 90) en Peter Steegmans (87 en 98) achter zich.

Peter Steegmans – Salvatore Abbate – Mike Gesthuizen

In categorie 2 (netto-score) werd er mixed gestreden over 27 holes. Bert Steinbusch topte hier de wedstrijd met scores van 81 en 33. Nummers twee en drie telden eveneens 114 strokes maar kregen er iets meer cadeau dankzij hun handicap. Het zilver ging naar Herman Wijnendaele (77 en 37), het brons naar Joland Slangen (75 en 39).

Bert Steinbusch – wedstrijdleider Wolmar Jacobs – Joland Slangen
Herman Wijnendaele