Traditiegetrouw kiest de Captain elk jaar een Speler en Speelster van het jaar. Daarnaast zet het bestuur van GCL ook elk jaar het meest verdienstelijke lid in de bloemetjes.

Speelster van het jaar werd Lieve Meesters. Ondanks een dipje in het begin van het seizoen wist ze zich te herpakken en hielp zij de senioren dames van onze zusterclub Maastricht aan de promotie.

Speler van het jaar werd Marcus Soudant. Op een bloedstollende 19de hole wist hij het hoofd koel te houden en verzekerde daarmee het behoud van ons Heren team. Marcus kon helaas niet aanwezig zijn maar zal zijn prijs weldra ontvangen uit handen van het bestuur.

De titel van meest verdienstelijke lid ging naar Joland Slangen. Dankzij Joland konden zowel de men 65+ als de ladies 65+ in divisie 1 hun wedstrijden voor de interclubs in de beste omstandigheden afwerken. De felicitaties en complimenten die we mochten ontvangen hebben we mede aan Joland te danken maar ook aan al onze andere leden die zich die dagen belangeloos hebben ingezet!